Nytro3

pagina de konkurent

Nytro3 are nevoie de votul tau pentru urmatoarele concursuri

nytro3 nu a trimis nici o cerere de votare.
Vrei sa castigi concursurile cu votare? Comunitatea Konkurs te voteaza!
te votam!  trimite o cerere

Despre Konkurs

Ce premii prefera


Ce premii a castigat


Ce tipuri de concursuri prefera


Ultimele comentarii postate de nytro3

Cam ce ar zice lumea despre mine dacă aș organiza un concurs cu premii în limita STOCULUI disponibil?! LOL!!! Sau cum ar fi să vă plimb între magazine și să nu fie pe stoc în niciunul?! Pe banii voștri, bineînțeles! O glumă de campanie!
la 24/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Revenind la ce scriam mai devreme.. parcurgând mai atent un regulament, se pare că îl respectă. Își dau câte 30 de zile lucrătoare (!!!) termen pentru afișarea listei câștigătorilor, După validarea lor. Dar cer 3, 4 zile maxim, printr-un e-mail, care e posibil să nici să nu ajungă, sau să intre în Spam, pentru confirmarea participării "potențialului" câștigător. Și, probabil, le mai trebuie vreo 30 de zile lucrătoare de la publicarea listei să trimită premiile. Cine împarte..
la 20/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Buni, răi (niciun operator nu e mai breaz; am trecut prin toate contractele, cu aproape toți), dar măcar de la Orange Money am avut, câteva luni bune, 10% înapoi la plata facturilor, în limita unei sume, bineînțeles, și, ocazional, am primit ca recompensă, pentru "fidelitate"/tranzacții efectuate, un 30 - 50 de lei pe card. Ceea ce nu mi-a oferit nicio instituție bancară din RO în mai bine de 10 ani. Sau alt operator! Sunt ok momentan! Nu perfecți. Nu există!
la 20/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
După lupte seculare care au durat aproape 2 zile, am reușit să le iau o pastă de dinți. După telefoane, mesaje pe conturile de social media, după e-mail-uri și amenințări cu plângere către ANPC. Cam ăsta e Penny! Parte din el, cel puțin. Sfaturi pentru câștigători: nu apăsați nimic până nu vă scanează codul. Scanare produs, scanare cod câștigător, și ultima dată validare ridicare premiu!! Strict în ordinea asta! Altfel vă pierdeți produsul. Eu am reușit performanța asta, de a pierde premiul. Graba! Dar am rămas cu pasta de dinți, chiar dacă m-am "luat la trântă" cu ei. Și, în al doilea rând, dacă le lipsește produsul de pe stoc, cică se poate ridica și din alt magazin de-al lor. Că așa a zis o duduie de la Call-Center, dar eu zic, în astfel de caz, să le dați cu regulamentul în cap. Premiul se ridică doar din magazinul selectat (momentan, până la noi completări). Sau.. puteți face cum doriți. Mult noroc!
la 20/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Legat de produs, dacă vă interesează totuși obiectul (cadou pentru prietenă, soție, soacră etc.), nu și concursul, din cauza organizatorului, îl găsiți totuși mai ieftin în alte magazine (fizice, nu online - nu l-am căutat și pe alte site-uri). Legat de organizator.. v-am scris și anterior: lipsește colega care se ocupă de campanii. E doar colega care preia și dă mai departe. Voi suna astăzi la P&G România să cer lămuriri. Nu e ok, nu respectă regulamentele, nu răspund la e-mailuri! Cam leneși cu validările!
la 20/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
În urmă cu puțin timp am fost pe lista de potențiali câștigători. Am ratat premiul pentru că am văzut e-mailul cu o zi întârziere (peste maximul de 4 zile lucrătoare). Ca idee, de concursuri se ocupă ceva firmă parteneră. Cum o fac? Cu lipsă de interes, protejați de regulament. În timp ce alte firme fac 3 încercări de a contacta câștigătorul, aceasta, dar și altele (vorbesc din experiență), trimit un singur e-mail, iar în a 6 - a zi (și Cel de Sus se odihnește o zi pe săptămână), după ce ai și uitat că ai ratat premiul, ți-au mai trecut nervii pe tot regulamenții, ce trebuia validat în MAXIM 4 zile lucrătoare, te anunță că ai pierdut premiul(?!?). Simpatici, nu? Iar la telefon răspunde o tipă care niciodată nu o găsește pe colega care se ocupă de campanie!! Profesioniști!
la 19/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Totul e bine până intri în detalii sau ai o problemă. Cum nu am găsit produsul câștigat pe stoc în magazinul selectat, zic să sun, să cer lămuriri, cum procedez. Momentan am rămas cu promisiunea făcută către ei că, la finalul perioadei în care pot ridica premiul, voi înainta o plângere către ANPC. Aroganți și lipsiți de profesionalism.
la 19/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Umblă vorba prin presă că Mars România are o rechemare de produse: "Producătorul Mars retrage de pe piața din România loturi de înghețată Bounty, Twix și Snickers. Conțin oxid de etilenă" (citat de pe ceva site de știri). Găsiți detalii complete pe http://www.ansvsa.ro/informatii-pentru-public/produse-rechemateretrase/
la 18/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Link-ul de regulament, de aici, nu e ok. "Sursa", în schimb, deschide pagina promoției, pagină unde e și regulamentul. Ăștia care umblă cu zahăr.. îs cei mai periculoși! De la bomboane încoace! Mai glumim.. Baftă!
la 05/07/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Site-ul celor de la Jacobs lamureste problema. Sunt doua regulamente diferite. E o campanie nationala si una pentru Mega Image, dar cea de-a doua nu o exclude pe prima. Cine vrea.. si poate.. are optiunea de a se inscrie la ambele, cu diferenta ca la Mega, din ce am inteles din regulament, e obligatoriu sa cumperi din ambele sortimente (acel "si", nu "sau" cum e in cazul campaniei nationale).. Mult noroc! BTW, singurul premiu castigat pana acum la Jacobs mi-a venit dupa trecerea timpului maxim de livrare si, daca nu trimiteam mesaje, daca nu sunam.. nu as fi primit nimic. E singurul organizator de concursuri (la care am si castigat ceva!) cu care am avut probleme!
la 20/02/2021
urmareste discutia in pagina concursului
 
Ca fapt divers, după o primă încercare de introducere a numărului bonului fiscal am primit răspuns că bonul a mai fost folosit (?!?). După o pauză de o zi, după încă o încercare de completare a formularului, am reuşit să mă înscriu în concurs. Am trimis şi un mesaj organizatorului.. Dacă a ajuns unde trebuie.. habar n-am!
la 09/11/2020
urmareste discutia in pagina concursului
 
Au ceva probleme cu pagina promoției. Le-am sesizat telefonic acest lucru. Așteptăm..
la 27/07/2018
urmareste discutia in pagina concursului
 
De avut în vedere: „8 sau mai multe bonuri inscrise => 1 sansa de castig pentru o excursie in Bali + 1 sansa de castig pentru un kit de plaja + 1 sansa de castig pentru un fotoliu puf.” (sursa: regulament campanie). Baftă!
la 22/07/2018
urmareste discutia in pagina concursului
 
Auchan 567, nu Profi 567. Din câte am înțeles promoția se desfășoară doar în Auchan.
la 22/07/2018
urmareste discutia in pagina concursului
 
Ok. Un concurs simplu, poate prea simplu (cam lipseste un regulament), cu un premiu tentant. S-a incheiat luna trecuta. In contul de twitter al celor de la Besocial.ro nu a mai aparut nimic legat de extragere. Voi mai stiti ceva?
la 07/01/2012
urmareste discutia in pagina concursului
 
Castigatoarea este.. http://zirconiu.blogspot.com/2011/07/stop-joc-si-castigatorulcastigatoarea.html Va multumesc pentru participare!
la 05/07/2011
urmareste discutia in pagina concursului
 
@2fcdcc2010 1. pot participa si cei cu conturi mai vechi. 2. nerecomandat!
la 20/07/2010
urmareste discutia in pagina concursului
 
La deschiderea unei "sesiuni", antivirusul mi-a luat-o razna. Ceva troian. Nu ma precipit deocamdata, dar daca au probleme dintr-astea, e destul de grav.
la 13/07/2010
urmareste discutia in pagina concursului
 
Daca bine am observat, cerinta numarul 4. e sa se trimita "un mesaj folosind formularul de aici, cu titlul "Concurs" in care sa specifici numele de user ales la inregistrare.". Regulamentul nu aminteste de ea... Care e rostul ei atunci?
la 16/06/2010
urmareste discutia in pagina concursului
 
S-a rezolvat problema formularului, dar nu inteleg ce legatura are regulamentul cu faptul ca in 15.06.2010 mie (vorbesc de mine) nu mi s-a deschis pagina cu pricina...
la 16/06/2010
urmareste discutia in pagina concursului