Iceboxshow

pagina de konkurent

Iceboxshow are nevoie de votul tau pentru urmatoarele concursuri

iceboxshow nu a trimis nici o cerere de votare.
Vrei sa castigi concursurile cu votare? Comunitatea Konkurs te voteaza!
te votam!  trimite o cerere

Despre Konkurs

Ce premii prefera


Ce premii a castigat


Ce tipuri de concursuri prefera


Ultimele comentarii postate de iceboxshow

https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/ro/terms-and-conditions/Regulament-Campanie_Tombola_S24.pdf
la 08/03/2024
urmareste discutia in pagina concursului
 
eu le-am dat mail in care le-am solicitat ................. Asadar pe aceasta cale solicit regulamentul oficial autentificat la notar avand in vedere premiul cat si cerintele de inscriere in concurs si care este baza legala in care solicita buletinul pentru a participa la tombola. Eu zic sa le dati si voi pana schimba regulamentul https://www.artmark.ro/ro/vespa-regulament
la 06/03/2024
urmareste discutia in pagina concursului
 
iti las aici doua linkul din care sa te inspiri https://romanianstampnews.blogspot.com/2012/05/posta-isi-da-iar-in-petic-ori-se-fura.html https://www.scribd.com/document/479691207/Model-sesizare-ANPC
la 29/12/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 

la 29/12/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
multe regulamente au extrem de multe lacune si nu au inserate urmatoarele paragrafe, iar in baza lor ii puteti actiona la ANPC pentru a ii sanctiona, cu cati suntem mai mult si atat mai bine, pentru transparenta si afisarea castigatoriilor. conform OG99/2000 - sunt obligati (toate firmele) sa afiseze castigatorii. Art. 3 Perioada Promotiei 3.2 Promotia se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial al Promotiei („Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti participantii, Redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata. CAPITOLUL VPractici comerciale Art. 41. - (1) Loteria publicitară este acea practică de promovare a produselor/serviciilor care tinde să stimuleze în rândul participanţilor speranţa unui câştig prin tragere la sorţi. (2) Loteriile publicitare sunt admise numai în condiţiile în care participanţilor nu le este impusă în contrapartidă nicio cheltuială directă sau indirectă, suplimentară achiziţionării produsului/serviciului. (3) Cheltuielile efectuate de către participanţi pentru achiziţionarea de efecte şi servicii poştale şi pentru tarifele telefonice normale, referitoare la participarea la loteria publicitară, nu intră sub incidenţa alin. (2). Art. 42. - (1) În privinţa câştigurilor puse în joc în cadrul unei loterii publicitare, anunţurile de prezentare a acesteia vor preciza natura, numărul şi valoarea comercială a respectivelor câştiguri, precum şi următoarea menţiune: "regulamentul de participare/desfăşurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant". În acest scop se va menţiona adresa sau numărul de telefon la care solicitarea poate fi transmisă, respectiv făcută. (2) În regulament se va preciza obligaţia organizatorului loteriei publicitare de a face publice numele câştigătorilor şi câştigurile acordate. Art. 43. - Jurisprudenţă 1) Regulamentul şi/sau orice alt document în baza căruia urmează să se desfăşoare loteria publicitară trebuie să fie autentificat şi depus la un notar public înainte de începerea operaţiunii. În scopul prevenirii desfăşurării unor jocuri de noroc deghizate organizatorul va depune un exemplar al regulamentului şi/sau al documentului autentificat, după caz, la Direcţia generală management al domeniilor reglementate specific din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor, până la data începerii loteriei publicitare. 2) (2) Pentru a verifica corecta desfăşurare a loteriei publicitare respective reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Ministerului Economiei şi Finanţelor şi Ministerului Internelor şi Reformei Administrative pot solicita organizatorilor de loterii publicitare regulamentul de desfăşurare a acestora, precum şi un exemplar al anunţurilor adresate publicului, caz în care organizatorii vor prezenta această documentaţie în termen de 5 zile de la data solicitării. Art. 44. - Prezenta ordonanţă nu exclude controlul acţiunilor de promovare a vânzărilor prin acest gen de operaţiuni publicitare de către asociaţiile profesionale cu rol de autoreglementare în domeniul publicităţii, precum şi dreptul persoanelor, care se consideră induse în eroare în cursul desfăşurării acestor operaţiuni, de a se adresa direct acestor asociaţii. Art. 45. - Se consideră publicitate înşelătoare acele fapte prin care organizatorul unei loterii publicitare sugerează destinatarului, prin anunţul publicitar efectuat, că: a) a intrat în posesia marelui premiu, deşi tragerea la sorţi pentru atribuirea câştigurilor se va desfăşura ulterior; b) a intrat în posesia unui câştig important, în realitate fiind însă vorba de un premiu de o valoare minimă sau de un premiu de consolare.
la 14/10/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
poti semnala aceste problema si la ANPC si cu siguranta o sa ai grija de ei, eu le-am facut la mai multi asa/companii/firme si si-au luat amenzi. mai am pe lista inca o gramada la care am gasit nereguri si urmeaza sa le fac plangeri.
la 13/10/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
pana pe 07 iunie inclusiv era pentru mega image
la 09/06/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
e destul de simplu, asa cum o sa incep si eu sa le fac, sesizari la ANPC
la 07/04/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
au fost publicati aici https://surprize.lidl.ro/deluxe-november-2022
la 17/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
DATA ȘI INTERVALUL ORAR NUME, PRENUME CÂȘTIGĂTOR 2023-01-16 15 VOICULESCU MELANIA 2023-01-22 13 VOICULESCU VASILICA 2023-01-30 11 VOICULESCU VASILICA 2023-02-02 14 VOICULESCU VASILICA 2023-02-07 14 VOICULESCU VASILICA 2023-02-21 10 VOICULESCU MELANIA
la 14/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
confm art.5.8 pct.2 max 1 premiu din categoria premii pe ora in fiecare zi,...
la 13/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
PREMII PE ORĂ: 500 lei (înscrieri efectuate exclusiv în intervalul 10:00-17:59)
la 13/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
DATA ȘI INTERVALUL ORAR NUME, PRENUME CÂȘTIGĂTOR 2023-01-17 11 REBENCIUC ANA MARIA BEATRICE 2023-01-19 11 REBENCIUC LILIANA 2023-01-20 11 REBENCIUC ANA MARIA BEATRICE 2023-01-26 13 REBENCIUC ANA MARIA BEATRICE 2023-02-15 12 REBENCIUC VASILE 2023-02-16 16 REBENCIUC ANA MARIA BEATRICE 2023-02-17 16 REBENCIUC GIANY-FLORIN 2023-03-03 13 REBENCIUC LILIANA
la 13/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
DATA ȘI INTERVALUL ORAR NUME, PRENUME CÂȘTIGĂTOR 2023-01-15 10 NECULCEA MARIANA 2023-01-15 14 NECULCEA FLORIN 2023-01-17 14 NECULCEA MARIANA 2023-01-22 11 NECULCEA MARIANA 2023-02-12 14 NECULCEA FLORIN 2023-02-18 17 NECULCEA FLORIN 2023-02-22 13 NECULCEA MARIANA 2023-02-27 14 NECULCEA MARIANA 2023-03-05 14 NECULCEA FLORIN 2023-03-06 14 NECULCEA MARIANA
la 13/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
@konkuser147925 PROMOTOR: Kellogg Europe Trading Limited. Sediul social: 3 Dublin Airport Central (DAC), Dublin Airport, Dublin. poti incerca aici https://anpc.ro/centrul-european-al-consumatorilor/ Ce este ECC România și când a fost înființat? La 1 ianuarie 2008, Centrul European al Consumatorilor din România – ECC Romania s-a alăturat rețelei ECC-Net pentru a-i sprijini pe cetățenii UE în domeniul achizițiilor transfrontaliere. Rolul nostru este să oferim consultanță juridică gratuită în probleme de comerț transfrontalier și să încercăm rezolvarea pe cale amiabilă a sesizărilor pe care le primim de la consumatorii români, dar și din alte state membre Acasa – ECC Romania Ce poate face ECC România? Informare: poate oferi sfaturi consumatorilor cu privire la drepturile lor sau informații practice atunci când se deplasează prin UE – de la închirierea unei mașini, rezervarea unui pachet de vacanță sau a unui zbor, la comanda unor produse online. Sprijin în soluționarea unei plângeri: atunci când consumatorii au o reclamație împotriva unui comerciant dintr-un alt stat membru, ECC România poate coopera cu alte Centre din ECC-Net pentru a găsi o soluție amiabilă la problemele întâmpinate. Consultanță: dacă o soluționare pe cale amiabilă nu este posibilă, ECC Romania poate oferi sfaturi cu privire la calea de urmat – mijloace alternative de soluționare a litigiilor, Procedura Europeană privind Cererile cu Valoare Redusă (sub 5.000 de euro), Procedura Europeană privind Somația de Plată sau un alt organism. Plângerile consumatorilor împotriva unor companii din UE pot fi preluate numai dacă aceștia sunt rezidenți sau cetățeni ai unui stat membru al UE (plus Norvegia și Islanda) și dacă legislația comunitară este aplicabilă. Toate serviciile oferite de Centrul European a Consumatorilor din România sunt gratuite. Plângerile consumatorilor împotriva unor companii din UE pot fi preluate numai dacă aceștia sunt rezidenți sau cetățeni ai unui stat membru al UE (plus Norvegia și Islanda) și dacă legislația comunitară este aplicabilă. Toate serviciile oferite de Centrul European a Consumatorilor din România sunt gratuite. Ce nu poate face ECC România? Nu poate obliga comerciantul să accepte soluționarea litigiului pe cale amiabilă Nu poate reprezenta în mod legal consumatorii (de exemplu, în instanță) Nu poate prelua plângerea dacă sediul comerciantului se află în statul de rezidență al consumatorului Nu poate interveni dacă sediul comerciantului se află în afara UE (de exemplu în China, Canada sau SUA) Ce alte activități mai desfășoară ECC România? Cooperează cu celelalte rețele constituite la nivelul UE care oferă informații esențiale asupra Uniunii Europene, asupra legislațiilor naționale și practicii judiciare, cum ar fi Rețeaua Europeană Judiciară (European Judicial Network), SOLVIT și FIN-NET. Rețeaua Europeană Judiciară urmărește îmbunătățirea implementării legislației civile și comerciale, SOLVIT se ocupă de problemele care apar ca urmare a aplicării greșite a regulilor privind Piața Internă, iar FIN-NET reprezintă o rețea extrajudiciară pentru serviciile financiare. Oferă Comisiei Europene informații directe privind subiectele de interes pentru consumatori și puncte de vedere privind politica de protecție a consumatorilor. Realizează, împreună cu celelalte Centre din ECC-Net, comparații transfrontaliere care vizează probleme de interes pentru consumatori, precum prețurile, legislația etc.
la 09/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
Îți mulțumim pentru participare! Îți mulțumim pentru participare! Ai fost inclus în tragerea la sorți pentru șansa de a câștiga televizorul inteligent QLED Samsung The Sero de 43". Dacă ești unul dintre norocoșii câștigători, te vom contacta în termen de 28 de zile de la tragerea la sorți.
la 06/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
functioneaza perfect si linkul meu
la 05/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
va puteti inscrie si pe urmatorul link https://chio.ro/sign-up/?invreg=669b1173
la 02/03/2023
urmareste discutia in pagina concursului
 
pentru o inscriere mai usoara https://one-up.me/user/sign-up?referral=8d2ca094-7cec-49e5-aefc-1f614a19b7e3
la 16/05/2022
urmareste discutia in pagina concursului
 

la 28/04/2021
urmareste discutia in pagina concursului