Draghiamargareta

pagina de konkurent

Draghiamargareta are nevoie de votul tau pentru urmatoarele concursuri

draghiamargareta nu a trimis nici o cerere de votare.
Vrei sa castigi concursurile cu votare? Comunitatea Konkurs te voteaza!
te votam!  trimite o cerere

Despre Konkurs

Ce premii prefera

Ce premii a castigat

Ce tipuri de concursuri prefera

Ultimele comentarii postate de draghiamargareta

um pot intra in posesia premiului niran si cum.multumesc
la 26/11/2009
urmareste discutia in pagina concursului

Aici dar dupa cum stiu pentru toate traseele turistice se organizeaza seri specifice locului.Seara greceasca e foarte frumoasa si plina de surprize.Am invatat sa dansez sirtaki si m-am distrat de minune.Mie imi plac serile grecesti pentru ca sunt vesele si antrenante.Daca nu voi ajunge in Corfu poate reusesc sa vad Halkidiki.
la 26/03/2009

La Paralia este f.frumos.Am fost cazata la hotel Persa Atlantis care este localizat la 10m de plaja.Este un hotel dragut,curat,care ofera servicii de calitate si un personal de deservire amabil.Pentru ca sunt pe principiul ca trebuie sa vezi cat mai multe locuri frumoase mi ar place sa ajung anul acesta in Corfu.
la 25/03/2009
urmareste discutia in pagina concursului

Peripetiile au inceput dupa ce am iesit din tara pt.ca pana am ajuns in Grecia la Siderocastro au fost 2 defectiuni la autocar cu stationare de cca 2 ore fiecare,una dupa Ruse si una dupa Sofia.A doua zi cand sa plecam spre Halkidiki s-a renuntat pt.ca ploua cu galeata.Cand am ajuns la Salonic era soare si frumos.Am ajuns la Paralia si dupa cazare a inceput ploaia.Urmatoarele zile insa au fost placute si le am combinat cu plaja si excursii la Muntele Olimp,la Meteora si Atena.Dar la intoarcere iar am patit-o pentru ca la 30 km de Ruse iar s-a stricat autocarul intr-o curba si am fost supervizati de 2 masini ale politiei bulgare si pe fata si pe spate.Defectiunea s-a produs la ora 19.50 si pe la 1.30 a venit un autocar din Romania al carui sofer s-a chinuit pana la 3.30 sa o repare.Nu a reusit si a chemat depanarea de la Bucuresti,autocarul aramas pe loc,iar pe noi ne a transportat la Bucuresti.Nu e prea hazliu,dar asta s-a intamplat.
la 24/03/2009

Pot sa ma laud ca am calatorit prin Europa si am vazut cate ceva;Austria si Elvetia;Spania si Portugalia;France al carte;Cehia si Slovacia;Belgia,Olanda,Luxemburg;Grecia;Bulgaria.Am vazut multe locuri si am amintiri frumoase.Voi incepe sa povestesc incepand de maine ce ma impresionat mai mult si poate o sa mi aduc aminte si niste intamplari hazlii.Margareta.
la 23/03/2009
urmareste discutia in pagina concursului

-Marmaris -Corfu -Kusadasi -Canakale -Paralia Katerini -Thasos -Halkidiki -Bodrum

Ispasul este la 40 zile de la pasti adica pe 28 mai.
la 23/03/2009
urmareste discutia in pagina concursului

As vrea sa castig,nu stiu daca am raspuns corect.Ma bucur ca am intrat in concurs.Margareta.
la 18/03/2009

Datele propuse pt.concurs nu sunt corecte.Ispasul sau Inaltarea Domnului este pe 28 mai 2009.