Acest concurs a fost publicat pe data de 17 Decembrie 2009
un LCD cu conectare la internet, 5 x microsistem audio, 10 x MP4 player, 16 x brad argintiu, 100 x premiu petrecaret

Concurs Decembrie 2009

Castiga un LCD, 5 microsisteme audio, 10 MP4 playere, 16 brazi argintii si multe alte premii (reactualizat)

  • Concursul s-a terminat pe 20 Decembrie, 2009
  • Tip concurs: jurizare
Ce castigi?

un LCD cu conectare la internet, 5 x microsistem audio, 10 x MP4 player, 16 x brad argintiu, 100 x premiu petrecaret

Ce trebuie sa faci?

Spune-i mosului verde ce-ti doresti de la Nutline in 2010 completand formularul din pagina de concurs de pe MosCraciunVerde.ro. (click pe butonul din stanga "Scrie-i si tu...")

 

Pentru mai multe detalii acceseaza regulamentul oficial.

Nota curenta: 3.3
Concursul este salvat la favorite! Salveaza la favorite
Alerta de premii activa! Seteaza alerta de premii
?
Daca ai participat la acest concurs, seteaza o alerta ca sa nu uiti sa verifici daca ai castigat. Vei primi aceasta alerta in newsletterul zilnic Konkurs.ro, in ziua in care s-a terminat concursul.
Comentarii si intrebari (30)
  • lauraD la 10 Decembrie, 2009

    Conform regulamentului validarea castigatorilor este conditionata de crearea unui cont , dar pe pagina concursului nu apare nimic in acest sens.

  • Kity la 10 Decembrie, 2009

    Cine imi poate da un copy/paste la regulament ? Mersi. :)

  • just_a_kiss la 10 Decembrie, 2009

    1
    REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
    ”Mos Craciun Verde”
    8 decembrie 2009- 20 decembrie 2009
    SECŢIUNEA 1 ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
    1.1. Organizatorul campaniei promoţionale pentru consumatori „Mos Craciun Verde” (denumita in continuare "Campania") este S.C. ALKA TRADING CO S.R.L., cu sediul în Bucuresti, Sos. Straulesti, Nr. 76-86, sector 1, înregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu nr. J40/3356/1997, CIF RO 9415443, Tel: + 40 21 668 49 49; Fax: +40 21 668 57 40 (denumita în cele ce urmeaza prin „Organizatorul” sau „ALKA Trading Co SRL”), înregistrata la Autoritatea Naţionala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal in baza notificării nr. 2935. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei Ninespices.COM SRL, cu sediul in Bucuresti, Bd Basarabia nr 256, sector 3, inregistrata la Registrul Comerţului cu numărul J40/9851/18.07.2003, Cod unic de inregistrare RO15601572, numita in cele ce urmeaza “Agentia”.
    1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toţi Participanţii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificări vor fi făcute publice cu cel puţin 24 de ore înaintea intrării în vigoare a modificarilor respective pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>
    1.3. Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin publicarea pe website-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> pe întreaga durată a Campaniei.
    SECTIUNEA 2 TEMEIUL LEGAL Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piaţa, aşa cum a fost ulterior modificata.
    SECŢIUNEA 3 ZONA SI PERIOADA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI PROMOŢIONALE
    Campania promoţională este organizată şi se desfăşoară pe intreg teritoriul Romaniei si incepe pe data de
    8 decembrie 2009 ora 00:00:00 si se incheie pe data de 20 decembrie 2009, ora 24:00:00. Promotia se va desfasura pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>
    SECŢIUNEA 4 DREPTUL DE PARTICIPARE
    4.1.Campania este accesibila oricarei persoane fizice cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, cu domiciliul/resedinta in Romania, (denumite in continuare „Participanţi”).
    4.2. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.
    4.3. Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice sau intreprinderile familiale autorizate sau acele persoane fizice sau juridice, respectiv acele intreprinderi familiale autorizate în care angajaţii S.C. Alka Trading S.R.L., angajaţii agenţiilor implicate şi/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Alka Tranding S.R.L. şi membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie) deţin participaţii, funcţii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia.
    SECŢIUNEA 5 MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
    5.1. Pentru a putea participa la Campanie Participantii trebuie mai intai sa-si faca un cont pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>, (adica sa-si seteze un username si o parola si sa completeze integral formularul de inregistrare - datele personale: nume, prenume, adresa, adresa de email valida, apoi sa posteze scrisoarea pe care
    2
    au compus-o, in care sa mentioneze ce doresc ei de la nutline in 2010. Nu exista nici o constrangere tehnica in ceea ce priveste marimea materialelor postate pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>
    5.2. Pentru ca inregistrarea sa fie valida, participantul trebuie sa completeze integral formularul de inregistrare cu datele personale (nume, prenume, adresa, adresa de email valida)
    5.3. Participantul isi asuma raspunderea cu privire la dezvaluirea catre public a respectivului material, precum si pentru respectarea tuturor prevederilor legale privind dreptul de autor aferent materialului transmis. Toate povestile postate de participanti vor fi postate pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>, intr-o sectiune special dedicata acestei campanii.
    5.4.Nu vor fi luate in considerare si nici nu vor fi publicate scrisorile care nu respecta conditiile impuse de lege (sa nu fie materiale ilegale, periculoase, malitioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defaimatoare, rasiste sau xenophobe, materiale ce constituie o incalcare flagranta a dreptului de autor si nici materiale care ar putea fi considerate ca instigare la acte penale sau ilegale).
    5.5. Organizatorul nu este responsabil pentru faptul ca terte parti pot utiliza informatii pe care participantii la Campanie le posteaza sau le fac disponibile in spatiile dedicate Campaniei.
    5.6. De asemenea, participantii isi asuma intreaga raspundere civila si penala pentru informatiile pe care le transmit sau le publica in spatiile dedicate Campaniei pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> Participantii sunt in intregime responsabili de continutul textelor si informatiilor postate sau introduse pe site sau transmise altor membri.
    5.7. Participantii sunt de acord si se obliga sa nu foloseasca serviciile site-ului pentru a instiga la incalcarea legislatiei romanesti. In acelasi timp, participantii sunt de acord si se obliga sa nu ofere informatii cu scopul de a sprijini activitati ilegale.
    5.8 Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica / exclude din concurs materialele transmise de participanti si care nu respecta conditiile mentionate anterior, insa nu inainte de a-i anunta prin intermediul unui mail.
    SECŢIUNEA 6 CONDITII DE VALIDARE
    6.1. Pentru ca participarea la concurs sa fie valida, Participantii trebuie sa indeplineasca simultan, urmatoarele conditii:
     Sa îndeplinească toate conditiile prevăzute de prezentul Regulament;
     Sa indeplineasca conditiile de participare de la sectiunea 5
     Sa indeplineasca conditile prevazute in sectiunea 4
     Sa completeze, in perioada de desfasurare a promotiei, toate datele personale si de contact solicitate prin formularul de inscriere pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> .
     Sa participe in concurs cu o poveste valida, adica in concordanta cu tema campaniei si care sa nu incalce ordinea publica, bunele moravuri si normele de convietuire sociala dar nici sa aduca atingere demnitatii umane si dreptului la propria imagine conform Deciziei nr. 187/2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizualului, responsabilitatea revenind indubitabil celor care au incarcat respectivele materiale.
    6.2. Nu se accepta fisiere copiate de pe internet, care contim mesaje transmise de persoane publice, care contin mesaje obscene sau indecente, materiale contrafacute. Orice astfel de fisier va fi descalificat.
    SECŢIUNEA7 DESCRIEREA PREMIILOR
    7.1. In cadrul campaniei promotionale se vor acorda prin jurizare urmatoarele premii :
    - Un TV Samsung LCD cu conecatare la internet prin WiFi si un brad in ghiveci. Valoarea unitara a premiului este de 690 Euro (fara TVA)
    - 5 premii, fiecare constand intr-un Microsistem audio LGcu wireless si un brad in ghiveci. Valoarea unitara a premiului este de 150 Euro (fara TVA).
    3
    - 10 premii, fiecare constand intr-un brad in ghiveci. Valoarea unitara a premiului este de 27 Euro (fara TVA)
    - 10 premii , fiecare constand intr-un MP4 PLAYER CANYON . Valoarea unitara a premiului este de 25 Euro (fara TVA)
    - 100 premii, fiecare constand intr-un pachet de petrecere de Craciun format dintr-o punga de arahide de 50 gr., o punga de arahide de 150gr., o punga de arahide de 400 gr. , o caciula verde si un ciorap verde . Valoarea unitara a premiului este de 6,15 Euro (fara TVA)
    Valoarea totala bruta a premiilor este de 2600 Euro (fara TVA).
    7.2. Organizatorul nu este raspunzator de erorile ivite din cauza functionarii defectuoase a serviciilor de internet (de exemplu, dar fara a se limita la materialele care nu ajung la destinatie din cauza unor erori care nu tin de organizator).
    7.3. Nu se va acorda contravaloarea premiilor in bani si nici nu se pot schimba parametrii premiilor oferite.
    SECŢIUNEA 8 RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI
    8.1. Imposibilitatea castigatorului si/sau a persoanelor care il reprezintă legal de a intra in posesia premiului din diverse motive, exonereaza Organizatorul de orice raspundere.
    8.2. Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru toate prejudiciile, suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care il reprezintă legal in legatura cu premiul castigat.
    SECŢIUNEA 9 ACORDAREA PREMIILOR
    9.1.Orice material inscris in concurs pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> in perioada desfasurarii Campaniei si validat va fi supus jurizarii.
    Jurizarea va avea loc pe data de 22.12.2009 , iar comisia va fi formata din reprezentatii organizatorului, acestia punctand originalitatea si va fi asistata de un notar public.
    9.2.Castigatorii vor fi contactati telefonic si/ sau prin e-mail de catre Organizator in termen de 24 de ore de la jurizare.
    9.3. In cazul trimiterii unui e-mail, castigatorul trebuie sa contacteze Organizatorul in termen de maxim 1 (una) zi lucratoare de la trimiterea e-mail-ului pentru validare. In cazul in care castigatorii nu contacteaza Organizatorul in termenul mentionat, acestia isi vor pierde calitatea de castigatori. In cazul in care un castigator este invalidat, premiul va fi anulat. Procedura de validare a rezevelor va fi aceeasi ca si procedura de validare a castigatorilor.
    9.4. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat in termen de 24 de ore de la jurizare, din motive independente de Organizator, premiul va fi anulat.
    9.5. In momentul contactarii, castigatorului i se va indica un numar de fax / adesa de e-mail la care trebuie sa trimita o copie dupa buletinul de identitate pentru validarea finala in termen de 24 de ore de la trimiterea email-ului/contactarea telefonica.
    9.6f. Premiile vor fi trimise prin curier .
    SECTIUNEA 10 MINORII SI PERSOANELE AFLATE IN IMPOSIBILITATE FIZICA DE A SE DEPLASA 10.1. Intrarile apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani (impliniti la data inceperii campaniei) vor fi eliminate din lista de castigatori. 10.2.In cazul in care unul dintre castigatori se afla in imposibilitate fizica de a se deplasa, predarea premiului se poate face catre o persoana imputernicita de catre castigator numai in baza unei procuri autentificate de catre un Notar Public. Aceasta procura autentificata va imputernici reprezentantul castigatorului sa semneze inclusiv declaratia prin care Organizatorul este exonerat de orice raspundere care ar putea decurge din acordarea oficiala a premiului catre persoana imputernicita in acest sens, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de acesta.
    SECTIUNEA 11 ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR
    4
    11.1 Numele si prenumele doar ale câştigătorilor validati, precum şi premiile câştigate în cadrul campaniei vor fi publicate conform obligaţiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piaţă, aşa cum a fost ulterior modificată prin Legea nr. 211/2008. Lista tuturor câştigătorilor validati cuprinzând numele, prenumele şi premiile castigate vor fi publicate pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> incepand cu data de 22.12.2009
    SECŢIUNEA 12 TAXE
    12.1.Organizatorul Promoţiei nu este răspunzător de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, cu excepţia impozitului pe venit, aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promoţionale, impozit pe care Organizatorul Promoţiei este obligat să îl calculeze, să îl reţină şi să îl transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal. De la data transferului premiului in posesia castigatorului, toate cheltuielile legale aferente acestora revin castigatorului.
    12.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea participarii la campanie si/ sau consultarii Regulamentului de desfasurare a Campanie).
    SECŢIUNEA 13 ERORI, COMUNICĂRI PUBLICITARE NECORESPUNZĂTOARE, LIMITAREA RASPUNDERII
    Organizatorul nu isi asuma raspunderea, incluzind dar fara a se limita la, pentru:
    - Incarcarea de catre participanti a scrisorilor pe un alt site decat<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> sau in afara intervalului de timp mentionat in regulament
    - Pierderea statutului de castigator ca urmare a imposibilitatii contactarii telefonice pentru transmiterea premiilor, conform Sectiunii 9
    - Intarzierea transferarii premiului in posesia castigatorului ca urmare a intarzierii sau comunicarii eronate a datelor de contact catre organizatorii campaniei promotionale.
    - Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului, respectiv pierderi, intarzieri sau orice alte probleme cauzate de providerul de Internet / conexiunea Internet a participantului;
    - Situatiile in care mai multe persoane (participanti sau nu la promotie) revendica drepturi de autor aferente materialelor transmise de catre participanti (inclusiv difuzare, redifuzare, reproducere etc) sau situatiile in care materialele respective incalca orice drepturi / prejudiciaza imaginea vreunei persoane fizice sau juridice.
    SECŢIUNEA 14 ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    14.1. Prin inscrierea la campania promotionala „Mos Craciun Verde” participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora. Participarea la aceasta campanie promotionala implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
    14.2. Organizatorul le poate solicita tuturor participanţilor, acordul pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tipărite, audio si video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţa, imaginea si vocea lor. Castigatorii nu vor fi obligati sa isi exprime acest acord, acest lucru ramanand la libera lor alegere. In cazul in care castigatorii vor dori sa isi exprime acordul in acest sens, vor semna o declaraţie in care vor fi cuprinşi termenii acestui acord.
    14.3. Organizatorul se obligă să furnizeze informaţiile de natura secretului profesional doar cu respectarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului şi să prelucreze datele cu caracter personal ale Participanţilor la prezenta Campanie Promoţională, în scopul prezentei Campanii Promoţionale şi în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, completata si modificata.
    14.4. Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi:
    a) dreptul la informare (art.12) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege
    b) dreptul de acces la date (art.13) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizator
    c) dreptul de interventie asupra datelor (art.14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz,
    5
    transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat
    d) dreptul de opozitie (art. 15) – potrivit caruia persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare
    e) dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit a)
    f) dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.
    14.5. La cererea oricarui client Organizatorul va asigura acestora exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii la campanie vor trimite Organizatorului pe adresa Alka Trading, cu sediul in Bucuresti Sos. Straulesti, Nr. 76-86, sector 1, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
    SECTIUNEA 15 FORTA MAJORA
    15.1. Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Contractului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului, etc.
    15.2. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la campania promotionala, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
    SECŢIUNEA 16 LITIGII SI FRAUDE 16.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente. 16.2. Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresă: S.C. Alka Trading SRL, cu sediul în Bucuresti, Sos. Straulesti, Nr. 76-86, sector 1 România, în termen de maxim 2 (doua) saptamani de la data publicării listei tuturor câstigătorilor. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie. 16.3. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor. 16.4. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. 16.5. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
    SECŢIUNEA 17 REGULAMENTUL OFICIAL 17.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament. 17.2. Regulamentul Campaniei va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>

  • Kity la 10 Decembrie, 2009

    Multumesc :)

  • just_a_kiss la 10 Decembrie, 2009

    Cu placere.. succes

  • kalasnikov la 14 Decembrie, 2009

    Nu poti lua legatura cu organizatorii sa vezi cum poti sa iti faci cont pe site din moment ce nu exista acea optiune? Extras din regulament: "rticipa la Campanie Participantii trebuie mai intai sa-si faca un cont pe site-ul
    <span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>, (adica sa-si seteze un username si o parola si sa completeze integral formularul de
    inregistrare - datele personale: nume, prenume, adresa, adresa de email valida, apoi sa posteze scrisoarea pe care
    1

    au compus-o, in care sa mentioneze ce doresc ei de la nutline in 2010. Nu exista nici o constrangere tehnica in
    ceea ce priveste marimea materialelor postate pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>"
    Din cate inteleg din regulament, inscrierea prin simpla completare a scrisorii nu iti asigura participarea la concurs. Vad ca s-au inscris fff multi, oare cum au reusit? Au trimis numai scrisoarea? Daca se accepta si inscrierea prin simpla trimitere a scrisorii ar trebui sa faca modificari in regulament sau daca nu, sa gasim pe site si optiunea de inregistrare pt ca nu are rost sa iti pierzi 5 min cu trimiterea unei scrisori care nici macar nu o sa participe la concurs
    Multumesc

  • kalasnikov la 15 Decembrie, 2009

    Am pus intrebarea de mai sus pt ca am stiut ca cei de la Nutline au mai intrat pe site cu explicatii si la alte concursuri, nu am postat intrebarea numai pt mine... Gandeste-te ca au fost multi care s-au inscris de aici, si daca nu au gresit regulamentul, inscrierea lor nu se ia in considerare. Poate nu ai vazut comentariul meu sau poate...

    Te rog frumos sa stergi ambele comentarii postate de mine in aceasta pagina pt ca o sa ma descurc si fara ajutorul tau. Multumesc

  • tonik la 15 Decembrie, 2009

    Eu am primit mail ca sunt inscrisa la concurs.Am completat scrisoarea (telegrama mai degraba )si dupa asta am vazut si eu ca ar trebui sa ai cont.Acum nu stiu ce sanse ar fi sa castig...

  • Biencuta la 17 Decembrie, 2009

    Si eu am primit un e-mail se confirmare a inscrierii in concurs,dar nu reusesc sa-mi fac cont(data de nastere nu se inregistreaza corect).Pacat!E un concurs frumos.Poate rezolva cineva problema.

  • kalasnikov la 17 Decembrie, 2009

    Si la concursul ciocogift era trimisa o confirmare a inscrierii si daca nu aveai cont pe site, dar nu participai la tragerea la sorti fara cont pe site...

    @konkurs: Esti penibil... ma poti baga din nou la comentarii cu continut obscen cum ai mai facut-o Ce rezolvi daca te prefaci ca nu ai vazut comentariul meu? Probabil o sa vii cu niste explicatii l;a fel de penibil;e si poate ceilaltyi o sa te creada :)) Eu am primit raspuns de la ei ieri-dimineata si poate o sa fie rezolvata problema in zilele urmatoare sau poate... Daca o sa imi spui ca le-ai scris si nu ai primit raspuns, inseamna ca ai o problema de comunicare :D s-a mai intamplat la un concurs la care tu le-ai tot scris si nu ai primit niciun raspuns, sau ai mintit si atunci? Ca sa iti improspatez memoria, era vorba despre concursul tipp ex... sau poate eu am ochi mai frumosi de am primit raspuns de fiecare data de la ei :))

    PeSe: Sper sa vezi comentariul inaintea celorlalti sa il poti sterge fara ca sa zica cineva ca l-ai sters pt ca am avut dreptate :D

  • kalasnikov la 17 Decembrie, 2009

    scuze, inceputul era pt tonik

  • lidiac la 17 Decembrie, 2009

    @biencuta
    Ai zis ca nu ai reusit sa scrii data nasterii? Dar unde ai reusit sa o gasesti? Este undeva vreo rubrica unde iti poti face cont, ca eu nu o gasesc?

  • just_a_kiss la 17 Decembrie, 2009

    este un concurs organizat de site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> (nutline) ... eu cred ca e obligatoriu sa ai cont pe acest site...
    Sus in dreapta sigla Nutline duce direct la acest site...

  • konkurs la 18 Decembrie, 2009

    Este suficienta inscrierea prin completarea formularului de pe MosCraciunVerde.ro.

    Nu este o informatie de la organizatori (vom cere o confirmare maine) dar 99.9% nu trebuie sa va faceti cont nicaieri altundeva :)

    Succes!

  • cyucy la 18 Decembrie, 2009

    multumim!!!

  • tonik la 18 Decembrie, 2009

    Multumesc pentru lamuriri.Oricum sunt 8550 de inscrisi.Eu ma indoiesc ca as avea vreo sansa.Multa bafta celor care cred :)

  • alinamadalina la 21 Decembrie, 2009

    cand apar castigatorii?

  • diana89 la 21 Decembrie, 2009

    cine a castigat?

  • sweet_lorry la 21 Decembrie, 2009

    eu am castigat unul din cele 100 de premii; am primit mail in seara asta!

  • Naked la 21 Decembrie, 2009

    Acum la 8:30 mi-am ales si eu un premiu: mai erau:
    95,94,100,98,97 . Eu am ales camera web deci din 100 mai raman 99. Cred ca toti aveti sansa.

  • cyucy la 21 Decembrie, 2009

    ai gresit cumva?despre ce camera web vorbesti?

  • Naked la 21 Decembrie, 2009

    Am reusit sa dau back si sa vad lista din nou:


    Poţi alege (1) cadou(i), dintre cele de mai jos.
    Eu am ales camera web in plush.
    Memory Stick 4GB (96)
    Casti cu microfon (96)
    Camere web in plush (100)
    Joc Darts (99)
    Set Poker (98)

  • Naked la 21 Decembrie, 2009

    Am postat gresit...e vb de jocul ala cu firmania...scuze

  • cyucy la 21 Decembrie, 2009

    asa este,felicitari,si eu mi-am ales doua premii:)

  • alinamadalina la 21 Decembrie, 2009

    felicitari sweet_lory

    eu nu am primit mail si cred ca nu am castigat nimic.. nici pe site nu am vazut castigatorii..

  • teomaria la 22 Decembrie, 2009

    am castigat un premiu petrecaret-mi-au trimis aseara mail

  • stupidcow la 22 Decembrie, 2009

    S-au afisat castigatorii pe site

  • teomaria la 23 Decembrie, 2009

    am primit premiul-ce rapizi au fost.Merci!

  • cyucy la 23 Decembrie, 2009

    felicitari!am vazut ca s-au afisat si pe site castigatorii,insa nu am putut sa-i copiez aici!!!

  • don_mircea_007 la 23 Decembrie, 2009

    eu apar in lista castigatorilor, dar n-am primit niciun mail

Daca postezi acest comentariu declari ca ai citit si esti de acord cu termenii si conditiile de utilizare Konkurs.ro