Acest concurs a fost publicat pe data de 21 Februarie 2013
Concurs Martie 2013
Castiga obiecte promoționale de Paste
Concursul s-a terminat pe 05 Martie, 2013
Tip concurs:
tragere la sorti
Ce castigi?
1 x obiecte promoționale de Paste
Ce trebuie sa faci?
Intra in contul tau pe Facebook + devino fan Di'Isa Atelier (daca nu esti deja).
Da LIKE + SHARE la paginea concursului pe wallul tau facebook.
Peste exact vom publica cel putin 5 concursuri nou-noute!
Aboneaza-te la newsletter si nu le rata!
doar concursuri serioase, cu premii mari
te poti dezabona oricand, cu un singur click
maxim un email pe zi
Nu uita!
Da click pe linkul de confirmare trimis pe mail pentru a confirma abonarea. Doar dupa confirmare vei primi newsletterul Konkurs.
Castiga o bormașina Bosch - (kissfm.ro, publicat la 27 Septembrie, 2018)
Castiga un voucher eMAG in valoare de 5.000 lei sau unul din sutele de vouchere eMAG de 500 lei fiecare - (emag.ro, publicat la 17 Decembrie, 2025)
Castiga 2000 lei sau o Kendama USA Kaizen - (cosmincondimente.ro, publicat la 24 Octombrie, 2025)
Castiga 100 vouchere de 500 lei, 500 mingi Coca Cola sau 500 rucsacuri Coca Cola - (penny.ro, publicat la 15 Iunie, 2016)
Caștiga un kit vulcanizare urgenta cu pompa electrica, un aspirator auto sau un set cabluri transfer curent intre baterii - (instagram.com, publicat la 22 Decembrie, 2025)
Castiga doua carti pentru copii si un scutec multifunctional din 100% bumbac - (facebook.com, publicat la 28 Iunie, 2019)
Castiga un telefon iPhone 16, un laptop Lenovo IdeaPad Slim 3 sau vouchere eMAG de 300 lei fiecare - (tombola-alphega-farmacie.ro, publicat la 24 Noiembrie, 2025)
Castiga o masina BMW Z4, 20.000 euro saptamanal, 2.000 lei sau vouchere eMAG ori Fashion Days - (yourfreedom.ro, publicat la 14 Decembrie, 2025)
Castiga produse Libresse pentru un an intreg sau vouchere Notino de 400 lei fiecare - (libresse.ro, publicat la 10 Noiembrie, 2025)
Castiga o sedinta foto de familie pentru a pastra bucuria sarbatorilor ca amintire - (campanii.youtilpromo.ro, publicat la 18 Noiembrie, 2025)