Acest concurs a fost publicat pe data de 01 Iulie 2019
1 x experienta premium in parcul acvatic "Zoomarine" din Algarve, 20 x jacheta denim persoanlizzata cu logo-ul "Musichood", 100 x voucher Carrefour de 100 lei

Castiga o experienta premium in Algarve, jachete denim personalizate sau vouchere Carrefour

  • Concursul s-a terminat pe 13 Iulie, 2019
  • Sursa: Coca-cola.ro
  • Tip concurs: tragere la sorti, acest concurs necesita achizitia unui produs sau plata unei taxe de participare
Ce castigi?

1 x experienta premium in parcul acvatic "Zoomarine" din Algarve, 20 x jacheta denim persoanlizzata cu logo-ul "Musichood", 100 x voucher Carrefour de 100 lei

Ce trebuie sa faci?

Achizitioneaza minim un produs Coca Cola , Fanta, Sprite si/sau Schweppes din Carrefour si trimite un SMS la 1846 (numar cu tarif normal) cu textul "Carrefour" + numarul bonului fiscal (ex: Carrefour 123).

Nota curenta: 3.6
Concursul este salvat la favorite! Salveaza la favorite
Alerta de premii activa! Seteaza alerta de premii
?
Daca ai participat la acest concurs, seteaza o alerta ca sa nu uiti sa verifici daca ai castigat. Vei primi aceasta alerta in newsletterul zilnic Konkurs.ro, in ziua in care s-a terminat concursul.

Comentarii si intrebari (1)

  • konkuser122664 la 01 Iulie, 2019

    Dupa fiecare bon trimis prin SMS mai trebuie trimis inca un SMS cu mesajul "Car....... DA" prin care sa fii de acord cu prelucrarea datelor personale.
    Au mai fost campanii in care era suficient doar un singur SMS trimis dupa primul bon prin care sa fii de acord cu prelucrarea datelor personale, evident ca esti de acord si pentru urmatoarele bonuri inscrise in campanie.
    Niste oameni deosebiti cei care aproba/organizeaza aceste campanii.... noi platim SMS-uri trimise degeaba pt ca in final sa existe iar castigatori abonati gen Ciciovean .... https://www.konkurs.ro/concurs/Castiga-o-excursie-in-Germania-sau-unul-din-cele-4-ceasuri-CASIO-39347.html.

    N-ar strica sa se mai uite si la concurenta: Pepsi are de mult timp un site functional pentru promotii si, in cazul ultimelor promotii, a fost limitata participarea la 1 bon/zi/participant - un alt mod prin care se pastreaza o minima aparenta ca participarea este cat mai accesibila si echidistanta pentru toata lumea si nu sunt favorizati cei care au acces la un numar mare de bonuri (au magazine/lucreaza in magazine si nu dau bonurile clientilor, etc) .

    Oricum degeaba scriem aici sau pe Facebook, reclamatiile noastre ar trebui facute direct catre headquarter/ catre auditul intern/ controlul intern din afara Ro, pentru a verifica modul in care s-au acordat contractele pentru organizarea concursurilor si modul cum s-au derulat aceste contracte (aceleeasi companii organizeaza campaniile de X ani, in acelasi mod -sms taxabil, fara nici o imbunatatire intr-o perioda a internetului gratuit si a aplicatiilor mobile, si, in acelasi mod - foarte putin transparent de desemnare si publicare a castigatorilor).

Daca postezi acest comentariu declari ca ai citit si esti de acord cu termenii si conditiile de utilizare Konkurs.ro