Acest concurs a fost publicat pe data de 25 Ianuarie 2023
12 x televizor cu ecran rotativ Samsung The Sero 43LS05T 108 cm Smart 4K Ultra HD QLED

Concurs Pringles.com, Kellogg Europe Trading Limited Septembrie 2022 - Ianuarie 2023

Castiga instant unul din cele 12 televizoare cu ecran rotativ Samsung The Sero

  • Concursul s-a terminat pe 30 Ianuarie, 2023
  • Tip concurs: tragere la sorti, castig instant, acest concurs necesita achizitia unui produs sau plata unei taxe de participare
Ce castigi?

12 x televizor cu ecran rotativ Samsung The Sero 43LS05T 108 cm Smart 4K Ultra HD QLED

Ce trebuie sa faci?

Achizitioneaza orice cutie de chipsuri Pringles, descopera la baza cutiei codul unic de 19 cifre și introdu-l în site-ul pringles.com impreuna cu datele tale de contact.

Pentru mai multe detalii acceseaza regulamentul oficial.

Nota curenta: 3.1
Concursul este salvat la favorite! Salveaza la favorite
Alerta de premii activa! Seteaza alerta de premii
?
Daca ai participat la acest concurs, seteaza o alerta ca sa nu uiti sa verifici daca ai castigat. Vei primi aceasta alerta in newsletterul zilnic Konkurs.ro, in ziua in care s-a terminat concursul.
Comentarii si intrebari (16)
  • konkuser147925 la 30 Noiembrie, 2022

    Alta parodie cu ''momente norocoase''! Si garantie de numai 12 luni pe TV, de ce???! Bleahhh...PENIBIL!!

  • concursoman1 la 30 Noiembrie, 2022

    Eu am castigat boxa prin moment norocos acum cateva luni, deci nu e teapa.

  • Pulsar la 01 Decembrie, 2022

    codul este in interior sau pe exterior? si pe exteriorul cutiei este un cod... asta ar insemna ca poti incerca coduri in magazin si cumperi cutia doar daca cistigi.

  • concursoman1 la 02 Decembrie, 2022

    E pe exterior. Daca pui multe coduri iti cer toate ambalajele ca dovada. Plus ca poate sa incerce cineva sa inscrie un cod care a mai fost inscris asa si oricum te invalideaza.

  • konkuser158887 la 12 Ianuarie, 2023

    A nimerit cineva monemtul norocos?

  • Eva7823 la 28 Ianuarie, 2023

    Nu cred ca a nimerit, dar nimerește cine trebuie, din cunoștințe

  • konkuser145022 la 29 Ianuarie, 2023

    Bună, am primit eu un mesaj instantaneu dar scria ca ai fost înscris în tragerea la sort vei fi anunțat în termen de 30 zile dacă vei câștigă. Ceva de geniul acesta. Deci aștept. Voi reveni cu informații ce voi primi sau nu vre-un răspuns.

  • konkuser147925 la 28 Februarie, 2023

    konkuser145022 Te-au sunat ca sa-ti confirme validarea premiului? Pe site nu apare inca nici un castigator (daca va aparea candva)...

  • konkuser147925 la 03 Martie, 2023

    konkuser145022 Trebuia sa primesti un email de confirmare...L-ai primit?

  • konkuser147925 la 03 Martie, 2023

    Eu azi cateva ore am tot trimis/primit email-uri cu panaramele de la Kellogg (Pringles). Si eu am primit mesaj instantaneu pe ecran si am asteptat sa ma sune sau sa trimita email dar pana azi nimic. Azi le-am trimis email cu toate datele si au inceput cu chestiile: ca nu ma gasesc in sistem, ca nu mi-a fost trimis email de confirmare..Chiar?? Pai asta asteptam! Si diverse scheme de aparare ca la sfarsit sa te anunte ca ai ramas cu sula in mana si primesti exact un mare nimic! Macar stiu cata credibilitate au!

  • konkuser123209 la 05 Martie, 2023

    Mie nici măcar nu mi-au permis să mă înscriu. Am pierdut mult timp încercând.
    Dovada neseriozității constă în faptul că nu au prezentat nici un număr de Info Line sau de contact unde să te plângi de eventualele derapaje pe care să le remedieze.

  • iceboxshow la 06 Martie, 2023

    Îți mulțumim pentru participare!
    Îți mulțumim pentru participare!
    Ai fost inclus în tragerea la sorți pentru șansa de a câștiga televizorul inteligent QLED Samsung The Sero de 43".

    Dacă ești unul dintre norocoșii câștigători, te vom contacta în termen de 28 de zile de la tragerea la sorți.

  • konkuser145022 la 07 Martie, 2023

    Bună, așteptarea mea a fost în zadar deci nu am primit nimic. Deci acel mesaj instantaneu a fost o păcăleală. Păcat ca nu era 1 Aprilie. Sunt dezamăgită.

  • concursoman1 la 08 Martie, 2023

    konkuser145022 ai primit mesaj de participare, asa apare la toata lumea. Daca castigai prin moment norocos iti scria clar ca ai castigat si primeai si mail.

  • konkuser147925 la 08 Martie, 2023

    concursoman1 La mine a aparut ca am castigat prin moment norocos si tot n-am primit nimic! Am trimis mail la care am atasat poza ca sa vada negru-pe-alb cu ''Felicitari! Ai fost extras castigator...'' si mi-au zis ca ''a fost o neintelegere'' cum ca nu-i sigur ca am castigat si ca nu ma gasesc in sistem printre castigatori! Niste nemernici ordinari, si ei- cei de la Kellogg- si rahatii astia de hoti din Romania! Sa le stea in gat premiile FURATE si sigur ca eu nu am sa mai particip la asa porcarie!! Pacat ca nu gasesti nicaieri un contact pe Romania ca as fi glont cu o plangere la OPC ca sa le iasa morcovul pe gura!

  • iceboxshow la 09 Martie, 2023

    @konkuser147925

    PROMOTOR: Kellogg Europe Trading Limited. Sediul social: 3 Dublin Airport Central (DAC), Dublin Airport, Dublin.

    poti incerca aici https://anpc.ro/centrul-european-al-consumatorilor/

    Ce este ECC România și când a fost înființat?
    La 1 ianuarie 2008, Centrul European al Consumatorilor din România – ECC Romania s-a alăturat rețelei ECC-Net pentru a-i sprijini pe cetățenii UE în domeniul achizițiilor transfrontaliere. Rolul nostru este să oferim consultanță juridică gratuită în probleme de comerț transfrontalier și să încercăm rezolvarea pe cale amiabilă a sesizărilor pe care le primim de la consumatorii români, dar și din alte state membre

    Acasa – ECC Romania
    Ce poate face ECC România?
    Informare: poate oferi sfaturi consumatorilor cu privire la drepturile lor sau informații practice atunci când se deplasează prin UE – de la închirierea unei mașini, rezervarea unui pachet de vacanță sau a unui zbor, la comanda unor produse online.

    Sprijin în soluționarea unei plângeri: atunci când consumatorii au o reclamație împotriva unui comerciant dintr-un alt stat membru, ECC România poate coopera cu alte Centre din ECC-Net pentru a găsi o soluție amiabilă la problemele întâmpinate.

    Consultanță: dacă o soluționare pe cale amiabilă nu este posibilă, ECC Romania poate oferi sfaturi cu privire la calea de urmat – mijloace alternative de soluționare a litigiilor, Procedura Europeană privind Cererile cu Valoare Redusă (sub 5.000 de euro), Procedura Europeană privind Somația de Plată sau un alt organism.
    Plângerile consumatorilor împotriva unor companii din UE pot fi preluate numai dacă aceștia sunt rezidenți sau cetățeni ai unui stat membru al UE (plus Norvegia și Islanda) și dacă legislația comunitară este aplicabilă.
    Toate serviciile oferite de Centrul European a Consumatorilor din România sunt gratuite.

    Plângerile consumatorilor împotriva unor companii din UE pot fi preluate numai dacă aceștia sunt rezidenți sau cetățeni ai unui stat membru al UE (plus Norvegia și Islanda) și dacă legislația comunitară este aplicabilă.

    Toate serviciile oferite de Centrul European a Consumatorilor din România sunt gratuite.

    Ce nu poate face ECC România?
    Nu poate obliga comerciantul să accepte soluționarea litigiului pe cale amiabilă
    Nu poate reprezenta în mod legal consumatorii (de exemplu, în instanță)
    Nu poate prelua plângerea dacă sediul comerciantului se află în statul de rezidență al consumatorului
    Nu poate interveni dacă sediul comerciantului se află în afara UE (de exemplu în China, Canada sau SUA)
    Ce alte activități mai desfășoară ECC România?
    Cooperează cu celelalte rețele constituite la nivelul UE care oferă informații esențiale asupra Uniunii Europene, asupra legislațiilor naționale și practicii judiciare, cum ar fi Rețeaua Europeană Judiciară (European Judicial Network), SOLVIT și FIN-NET. Rețeaua Europeană Judiciară urmărește îmbunătățirea implementării legislației civile și comerciale, SOLVIT se ocupă de problemele care apar ca urmare a aplicării greșite a regulilor privind Piața Internă, iar FIN-NET reprezintă o rețea extrajudiciară pentru serviciile financiare.

    Oferă Comisiei Europene informații directe privind subiectele de interes pentru consumatori și puncte de vedere privind politica de protecție a consumatorilor.

    Realizează, împreună cu celelalte Centre din ECC-Net, comparații transfrontaliere care vizează probleme de interes pentru consumatori, precum prețurile, legislația etc.

Daca postezi acest comentariu declari ca ai citit si esti de acord cu termenii si conditiile de utilizare Konkurs.ro