Acest concurs a fost publicat pe data de 06 Februarie 2009
2 bilete duble dus-intors la Paris<br type="_moz" />

Concurs Februarie 2009

Castiga bilete de avion pentru Paris

Ce castigi?

2 bilete duble dus-intors la Paris

Ce trebuie sa faci?
Completeaza formularul de concurs de pe site-ul airfrance-saintvalentin.com/ro si raspunde la intrebarile de pe pagina de concurs. ( click aici )

Important: La acest concurs se joaca in 2! Partenerul/partenera va fi trebuie sa valideze raspunsurile date de tine
Pentru mai mule detalii acceseaza regulamentul oficial.
Nota curenta: 2.1
Concursul este salvat la favorite! Salveaza la favorite
Alerta de premii activa! Seteaza alerta de premii
?
Daca ai participat la acest concurs, seteaza o alerta ca sa nu uiti sa verifici daca ai castigat. Vei primi aceasta alerta in newsletterul zilnic Konkurs.ro, in ziua in care s-a terminat concursul.
Comentarii si intrebari (3)
  • boobica la 17 Martie, 2009

    cine a castigat?

  • segaldia la 26 Martie, 2009

    M-am saturat de n site-uri care organizeaza concursuri dar nu mai afiseaza niciodata castigatorii! M-am saturat sa navighez pe site-urile lor ca poate poate a aparut vreo lista de castigatori. @konkurs nu poate sa faca ceva in privinta asta? ma refer in general, vorbind din timp cu organizatorii conc. Sincer, asta e o neplacere des intalnita pt. cei pasionati de concursuri! Mersi si scuze ca mi-am varsat nemultumirea la voi, aici:)

  • konkurs la 26 Martie, 2009

    Aceeasi problema o avem si noi. De multe ori, organizatorii listeaza castigatorii dupa ce le dam noi un mail si ii anuntam ca au fost promovati, gratuit, public si ca lumea asteapta rezultatele :)

    Problema este de ambele parti:

    1. Participantii, in general, nu acorda atentie scopului concursului. Multi nu inteleg ca orice concurs facut are ca scop promovarea unui produs, a unui site, si se comporta de parca premiul li se cuvinte pur si simplu, fara sa faca absolut nimic ca sa il castige. Aceasta atitudine ii face pe organizatori sa nu acorde nici ei atentie cererilor sau reclamatiilor primite - in plus, 90% sunt nefondate.


    2. Organizatorii fac aceste concursuri cu scop comercial insa neglijeaza de multe ori finalizarea lor, dupa ce scopul a fost indeplinit (trafic primit, produse vandute, etc) ei se multumesc sa anunte castigatorul pe mail/telefon si nu mai fac publice incheierea concursului, si listele de castigatori.

    Noi incercam sa rezolvam ambele probleme de fiecare data cand intram in contact fie cu participantii, fie cu organizatorii insa nu este o munca usoara, sa schimbi mentalitati :)

    Si mai greu este in cazul acestor concursuri organizate de firme mari - suntem foarte mici ca sa fim bagati in seama. Foarte putini dintre cei care folosesc serviciile Konkurs ne ajuta sa crestem. Daca cei care apreciaza munca noastra ne-ar sustine prin bannere, linkuri, prin posturi pe blog, am deveni mult mai rapid "o voce" pe care organizatorii sa nu o poata ignora :)

    Nu renuntam, crestem usor dar sigur, si iti promit ca facem ce putem pentru a solutiona orice problema apare.

Daca postezi acest comentariu declari ca ai citit si esti de acord cu termenii si conditiile de utilizare Konkurs.ro