VaNiLa

pagina de konkurent

VaNiLa are nevoie de votul tau pentru urmatoarele concursuri

VaNiLa nu a trimis nici o cerere de votare.
Vrei sa castigi concursurile cu votare? Comunitatea Konkurs te voteaza!
te votam!  trimite o cerere

Despre Konkurs

Ce premii prefera


Ce premii a castigat


Ce tipuri de concursuri prefera


Ultimele comentarii postate de VaNiLa

nu va inscrieti! sunt fake'uri la fel ca si concursul cu masina!
la 03/06/2009
urmareste discutia in pagina concursului
 
nu am de ce sa ma justific in fata ta. voiam doar sa stii ca nu trisez. tot ce vrei tu e sa arunci vina pe cineva pentru ca te-au dat afara din concurs! Vad ca te pricepi foarte bine la ce se face si unde se poate interveni in concurs. Eu nu sunt chiar atat de "desteapta" ca tine. De ce nu ne inveti si pe noi cum sa intram in "baza de date"? sau suntem sub nivelul tau de performante? daca se poate intra atat de usor, de ce nu ai anuntat organizatorii sau sponsorii? posteaza aici daca te tine ca si eu vreau sa vad cine mi-a sters voturile! si eu vreau sa intru! Am jucat corect si uite ca am reusit. tu ai trisat si esti afara din concurs. Asta spune multe nu crezi? Nu vezi ca tu singur te acuzi? Arunci niste vorbe aiurea fara sa ai o baza reala... Nume si probe! La sponsori si la acea comisie anti-frauda, daca te tin curelele. Eu sunt gata sa pun pe masa modul in care oamenii m-au votat. N-ai decat sa spui ce prostii vrei. din punctul meu de vedere, vorbesti aiurea: vrei sa te razbuni dar nu ai pe cine.
la 02/12/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
Persoanele care au dat click sunt reale, deci nu prea inteleg ce conteaza numarul de domenii. Insa cea mai importanta diferenta este accea ca eu pot da mai multe detalii despre persoanele care m-au votat, lucruri pe care tu si cu prietenii tau nu prea aveti de unde sa le scoateti. Desigur aceste informatii (nr de telefon, adresa, etc) deja depasesc cu mult cerintele acestui concurs, insa le pot cere celor in cauza daca se ajunge la o disputa legala. Repet: sunt oameni care au decis singuri sa ma ajute. Li s-a propus sa faca o fapta caritabila si au facut-o. Am sanse sa castig acea masina. Nu cunosc pe nimeni la precision media. Insa cunosc o gramada de persoane, cam toti au firme, si cam toti lucreaza cu cercuri mari de prieteni.
la 02/12/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
Multumim mult pentru ca ne-ai ajutat in a trimite un feedback organizatorilor si pentru faptul ca ne-ai inlesnit comunicarea/medierea incidentelor. Totusi, cum ramane cu raspunsurile la ultimele intrebari? si cu datele confidentiale postate? Era singura modalitate in care puteam sa vedem ce se intampla si singurul site pe care puteam clarifica unele situatii...
la 02/12/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
Nu. Chiar nu pricepi ca nu am nevoie sa fraudez? Esti doar un invidios si atat. Incerci sa ma discreditezi si nu o sa iti mearga. Cel care a comis o infractiune esti tu: ai divulgat date cu caracter personal si te folosesti de ele pentru a interpreta cum ti se pare tie mai bine doar ca sa ai dreptate. Daca era asa cum spui tu, de mult ieseam din concurs asa cum au iesit multi altii!
la 02/12/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
otonnet si clickmedia sunt niste mici isp`uri care apartin unor prieteni. pfm este tot un mic isp, care se ocupa si cu alte servicii. celelalte sunt cateva firme de webhosting cu care am colaborat, si mai sunt si cateva societati care se ocupa de servicii tip sms. prin amabilitatea colegilor si prietenilor (si crede-ma ca am destul de multi) am putut trimite emailuri tuturor angajatilor, si unor clienti ale acestor companii, deoarece au acceptat acest lucru (instiintari interne sau contact personal asa cum am precizat). Acum as vrea totusi sa stiu si eu cu cine stau de vorba si unde anume scrie ca aveti dreptul sa publicati sau sa folositi aceste informatii. Rog organizatorii sa imi raspunda la urmatoarea intrebare: cum se poate ca cineva din afara sa aiba acces la aceste date? Din punctul meu de vedere, fie unul din administratori a postat ce s-a scris mai sus (v-am incurcat socotelile cumva?), fie o persoana din exterior are acces la datele concursului. PS: Nu stiu despre ce vorbesti cu 5 mailuri/secunda, dar cand se da click pe masina, din interiorul contului, apare un tabel cu 5 locuri, in care se pot introduce date. la voi nu este la fel?
la 02/12/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
cum ramane cu asta? Eu am garantat tuturor ca nu este vorba de SPAM. Sa inteleg ca adresele tuturor celor care m-au votat se vor umple de SPAM in urma acestui concurs? Art. 11.2. Tuturor participantilor le sunt garantate drepturile in conformitate cu art.12-18 din Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, lege care ofera persoanelor vizate dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie.
la 02/12/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
ar fi fost de bun simt sa te prezinti pentru ca as fi vrut sa stiu cine ma face infractoare. pentru calomnie pot sa te dau in judecata :) oricand, iti pot pune la dispozitie mailurile si listele celor care doreau ma voteze. pentru mine au facut "campanie" pentru strangerea de voturi cativa prieteni care au firme. dupa cum i-am explicat si lui tataraseni, atunci cand m-a contactat pe messenger, cu foarte multa lume am stat de vorba personal. Nu am clicknet, iar pe rds m-am conectat intr-o singura (cam 20 de ore), cand am fost acasa pentru a putea explica oamenilor de ce am nevoie de votul lor. in ziua in care ma sunau oamenii ca nu merge votarea am avut peste 300 de solicitari pentru invitatii. este vorba de redactia virtuala a Agentiei de Presa InfoMedia! daca ai intradevar probe, trimite-le direct sponsorilor sau comisiei anti-frauda: jocul e inregistrat acolo! EU NU AM FRAUDAT CU NIMIC PENTRU CA NU AM NEVOIE SA FRAUDEZ. si pentru cultura ta generala, sunt un fost jurnalist de investigatie: ma cunosc foarte multi oameni si foarte multi imi sunt prieteni. am ajutat foarte multa lume si chiar nu am nevoie sa fac magarii asa cum faceti voi. cat despre detaliile tehnice, intreaba-i pe organizatori. ei iti pot raspunde cel mai bine. ca sa trimit mailuri cum spui tu, ar trebui sa fiu robot. iar pana la finalul concursului vor mai fi si alte persoane care ma vor vota de la alte firme. ai uitat sa spui de cei care m-au votat de pe yahoo, gmail, hotmail si inca vreo cateva domenii! PS: daca ar fi fost posibil sa ma votez singura de pe toate domeniile alea, inseamna ca acele domenii imi apartin. iar daca acele domenii sunt ale mele, oare nu crezi ca as fi avut si bani sa`mi cumpar singura masina?? Data viitoare cand vorbesti de fraude, asigura-te ca te referi strict la tine!
la 02/12/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
nu vad utilitatea unor astfel de conversatii aici. deja ati inceput polemica si nu vad sa aduceti ceva constructiv indiscutie. Daca sunt probleme, trimiteti-le catre organizatori! eu am trimis si vad ca s-a schimbat ceva. Chiar nu puteti juca corect?
la 29/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
sper ca ai acum destule detalii astfel incat sa nu mai crezi ca toata lumea umbla dupa fraude. Daca e intradevar cum spui tu, lumea concursurilor mi se pare destul de urata. Asta e, eu sper sa te inseli. As fi foarte dezamagita daca se va dovedi ca tu ai dreptate.
la 29/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
daca a sters magaria pe care o facuse poate a vazut k nu juca asa cum trebuie. oricum, am mai spus: cand verificam clasamentul am vazut ca ii disparusera toate voturile si apoi a disparut si contul. Cine stie, poate s-a cumintit si a decis sa joace corect. Hai si tu! Mi-e greu sa cred ca nu gasesti 500 de prieteni pe care sa-i convingi sa te voteze in mod corect! Chiar atat de saraci am ajuns? Sa nu avem prieteni? PS: vezi ca in postul tau exista o tendinta de santajare. Nu vreau sa te vad pe undeva. Daca ai dovezi, da`le organizatorilor sau sponsorilor ei ei le vor trimite acolo unde e necesar.
la 28/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
iti multumesc in primul rand pentru raspuns: ai mai calmat un pic din teama si sincer, chiar mi-e teama de ce va urma in weekend-ul asta pentru ca vine 1 decembie... multa lume cu prea mult timp la dispozitie. Cine naibea ma iubeste asa mult? Si sa inteleg k nu ma lasa sa castig masina? Oricum, nu voiam sa spui locul meu: mi`e teama sa nu existe "binevoitori" care sa ma voteze aiurea si sa ma penalizati fara vina. Eu joc dupa reguli, asa cum am spus mai sus. PS: intotdeauna voi sesiza neregulile. Asa sunt eu. imagineaza-ti ce "replici" am primit de la o parte din prietenii care m-au votat. A fost foarte greu sa va iau apararea! Cu toate astea am facut-o pentru ca in naivitatea mea, eu tot mai cred in voi si in acest concurs. Daca vei verifica, o sa vezi ca inca mai primesc voturi. iar daca citesti toate postarile mele o sa vezi ca am bunul simt de a multumi si recunoaste si lucrurile bune, asa cum ti-am multumit si in seara asta. ce-ar fi sa ne mai dai un feedback marti-miercuri? ca sa vedem k esti aproape de noi :P
la 28/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
Aseara am primit punctele inapoi... azi ma trezesc ca am lipsa fix 200 de voturi. Maine ce mai urmeaza? Oricum, nu e un concurs OK. Sa fim seriosi! Cine se joaca si de`a ce se joaca. Eu cred ca organizatorii au propriul lor concurs: se joaca cu punctele noastre :)))) Sincer: nu m-ar surprinde ca sponsorii sa le retraga premiile si sa faca acele concursuri in mod mai organizat.
la 28/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
orice informatii, mi le puteti trimite pe adresa marianamehedintzi@yahoo.com
la 28/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
Sa iti faci reclama e una, sa faci promisiuni e alta. In plus, tu crezi ca organizatorilor le convine ca o terta persoana sa "deschida" un concurs in cadrul concursului lor? Va multumesc pentru voturi, ma incanta faptul ca sunteti alaturi de mine, dar dupa cum spuneam, eu imi mobilizez singura oamenii pentru ca ASTA ESTE REGULA CONCURSULUI. Imi doresc mult sa castig, la fel de mult ca si voi. De ce va dati batuti? La schimbarile de pe site, vor fi surprize pana in ziua acordarii premiilor. Cine stie de unde sare iepurele... Eu nu as vrea sa va lasati de concurs. De ce sa le lasam drumul liber celor care inseala? De ce sa ii lasam sa scape usor? Pana la urma, tot vor fi descalificati pentru inselaciune. Prefer sa fiu acolo decat sa ma dau batuta acum :)
la 27/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
am ramas doar cu 200 de puncte. Nu e prima data cand se fura voturile. Nu-i bai. Bataia de joc nu e fata de mine. Ci fata de oamenii care cu bunavointa m-au votat. Ce publicitate mai buna poti sa faci unei firme, decat sa le povestesti celor care te-au votat ca ai fost inselat? Cea mai buna metoda de marketing: "vestile rele zboara repede".
la 27/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
Se presupune ca nu e nevoie sa mituiesti pe nimeni intr-un astfel de concurs! Cine incalca regulile concursului trebuie descalificat (parerea mea). Si din cate citesc eu pe site, regulile sunt urmatoarele: Trimite emailuri tuturor prietenilor tai, cu cat mai multi cu-atat mai bine, convinge-i sa te voteze iar tu vei strange puncte (fiecare vot valoreaza 1 punct). Eu mi-am convins prietenii si o parte din angajatii acestora sa ma voteze. Eu, personal. Fara sa mituiesc sau sa promit ceva. Sunt disperata sa am o masina (situatia mea familiala e una foarte grea, cu persoane ce nu pot fi transportate decat cu masina!). Dar asta nu ma impinge nici sa cersesc si nici sa mituiesc oamenii. E ciudat modul in care unii jucatori inteleg sa joace. Oricum, nu noi decidem daca e corect sau nu. Organizatorii ar trebui sa clarifice asta. In discutie ramane efortul facut de fiecare jucator pentru a promova o gama de produse: ori prin metoda de mai sus, nu se pune accent pe produse ci pe jucatorul respectiv, produsele trecand pe locul secund. La fel de bine le putea promite orice altceva.
la 27/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
vezi si tu ce am scris mai sus... eu nu te vad deloc in clasament! Acum in Top 5 eu am ajuns pe locul 2! refresh page -> ma scoate din cont -> incercare de logare -> parola sau username incorect -> incerc a 2a oara -> acelasi mesaj de eroare -> click OK -> MA DUCE IN CONT (ceea ce e o aberatie pt k am primit mesajul de eroare) PS: am cautat contul tau si NU EXISTA. Acelasi lucru s-a intamplat si ieri.
la 27/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
sunt pe locul 3, dupa cum arata clasamentul. in schimb, in clasamentul de pa pagina mea, apar pe locul 5! PS: acum a disparut iar (cu cont cu tot!) locul 1.
la 27/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului
 
intre punctajul meu si locul pe care il ocup in top 5 sunt iarasi neconcordante ... diferenta e de 1-2 locuri.
la 27/11/2008
urmareste discutia in pagina concursului