Acest concurs a fost publicat pe data de 11 Februarie 2011
un weekend all-inclusive pentru 2 persoane la unul dintre hotelurile Rina (la alegere)

Concurs Februarie 2011 - Martie 2011

Castiga un weekend all-inclusive in 2 la unul dintre hotelurile Rina

  • Concursul s-a terminat pe 10 Martie, 2011
  • Sursa: Facebook.com
  • Tip concurs: votare
Ce castigi?

un weekend all-inclusive pentru 2 persoane la unul dintre hotelurile Rina (la alegere)

Ce trebuie sa faci?
  1. Intra in contul tau pe Facebook + devino fan al paginii Rina Hotels & Resorts pe Facebook. (click aici)
  2. Completeaza formularul de inscriere din tab-ul de concurs de pe pagina de Facebook a Rina Hotels & Resorts cu datele tale + o descriere pe scurt a unei experiente inedite la munte + alegerea hotelului Rina unde vrei sa-ti petreci weekend-ul.
  3. Aduna cat mai multe "Like"-uri pentru descrierea ta, dupa ce e postata pe contul de Facebook al Rina Hotels & Resorts.
Nota curenta: 2.0
Concursul este salvat la favorite! Salveaza la favorite
Alerta de premii activa! Seteaza alerta de premii
?
Daca ai participat la acest concurs, seteaza o alerta ca sa nu uiti sa verifici daca ai castigat. Vei primi aceasta alerta in newsletterul zilnic Konkurs.ro, in ziua in care s-a terminat concursul.
Comentarii si intrebari (4)
  • Clotilde la 11 Februarie, 2011

    Of...iar cele mai multe like-uri? Nu puteti schimba ceva...ceva care sa ne puna la incercare creativitatea...cave care sa inspire la frumos...nu e clar cine castiga? Sau poate o tragere la sorti dintre concurentii cu un numar minim de like-uri, 25-30...Poate asa e mai echitabil pentru toata lumea. Poate ia cineva in considerare sugestia asta!

  • violeta31 la 11 Februarie, 2011

    intr-adevar multe din concursurile postate folosesc intrecerea dintre participanti pe baza de LIKE-uri...mi se pare absurd sa stai sa te rogi de toti cunoscutii de pe facebook sa iti dea like,,,din pacate aceasta promovare e absurda,cel putin dupa parerea mea.

  • stupidcow la 11 Februarie, 2011

    Interesul organizatorilor de concursuri este sa atraga cat mai multi potentiali clienti, de aceea concursurile pe baza de "like" sunt asa de populare

  • Clotilde la 12 Februarie, 2011

    Inteleg, dar un numar minim de like-uri inseamna sanse egale si fani reali. 8OO de like-uri intr-o singura zi, chiar si de la utilizatori din tari nezarite vreodata de romani...sunt in van...cel putin asa consider eu. Pacat ca nu se incurajeaza si altceva in afara de cersetorie si furt!

Daca postezi acest comentariu declari ca ai citit si esti de acord cu termenii si conditiile de utilizare Konkurs.ro